مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-13اجتماعي

دانش آموزان بالای 17سال استثنایی در اولویت واکسیناسیون


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از افزایش اعتبار خدمات توان بخشی برون مدرسه ای از 7 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از افزایش اعتبار خدمات توان بخشی برون مدرسه ای از 7 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی در نشست با اعضای دپارتمان کاردرمانی و گفتاردرمانی، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جدید، اعتبار خدمات توان بخشی برون مدرسه ای از 7میلیارد تومان به 9میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و علاوه بر این اعتبار در ابتدای سال تحصیلی جاری 3میلیارد تومان برای خدمات توان بخشی به مدارس اختصاص خواهد یافت.

حسینی، آموزش و پرورش استثنایی را مینیاتوری از کل خدمات آموزش و پرورش عادی دانست و گفت: آموزش و پرورش استثنایی، علاوه بر خدمات آموزش و پرورش عادی، بخشی از خدمات سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت را هم به دانش آموزان با نیازهای ویژه ارائه می کند و بزرگ ترین وجه ممیزه آموزش و پرورش استثنایی از آموزش و پرورش عادی ارائه خدمات توان بخشی به مخاطبین و جامعه هدف است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی یکی از برنامه های سازمان را نظام برنامه ریزی دانش بنیان دانست و افزود: تشکیل دپارتمان کاردرمانی و گفتاردرمانی گامی در راستای نظام برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بالای 17سال استثنایی در اولویت واکسیناسیون

دانش آموزان بالای 17سال استثنایی در اولویت واکسیناسیون